مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 دی 1398 ساعت 06:202019-12-23اقتصادي

سند آمایش سرزمین بستر مناسبی برای تحقق پیشرفت و توسعه کردستان است


رییس سازمان جهاد کشاورزی کردستان با تاکید بر این امر که دقت در سند آمایش سرزمین برای ما بسیار با اهمیت است، گفت: این سند بستر مناسبی برای تحقق پیشرفت و توسعه کردستان است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، خالد جعفری شامگاه یکشنبه در جلسه بررسی پیش نویس سند آمایش بخش کشاورزی این استان، اظهار داشت: از اهداف آمایش سرزمین بهره برداری بهینه از امکانات در راستای بهبود وضعیت مادی و معنوی در قلمرو جغرافیایی خاص هر منطقه است.

وی افزود: در این طرح مزیت های فضای طبیعی، اجتماعی و اقتصادی، سازماندهی و نظام بخشی شده و این کار با هدف ایجاد رابطه منطقی بین توزیع جمعیت و انجام فعالیت ها در پهنه سرزمین با توجه به ویژگی های مناطق صورت می گیرد.

رییس سازمان جهاد کشاورزی کردستان ادامه داد: از اهداف این سند ایجاد تعادل نسبی در توزیع منابع در سطح کشور و لحاظ نمودن زیرساخت ها و بهبود شرایط اقتصادی ، اجتماعی و امنیتی در مناطق جمعیتی و توسعه فعالیت های کشاورزی است.

جعفری یادآور شد: لزوم به کارگیری افراد توانمند و صاحب نظر در بررسی سند آمایش استان امری ضروری و غیر قابل انکار است و مشارکت و ارزیابی و نظارت بخش کشاورزی به منظور تهیه سند آمایش استان لازم است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سند آمایش سرزمین بستر مناسبی برای تحقق پیشرفت و توسعه کردستان است

سند آمایش سرزمین بستر مناسبی برای تحقق پیشرفت و توسعه کردستان است